הריון, הליך ביולוגי מוכר בו האישה נושאת ברחמה עובר כתשעה חודשים , כאשר בשלב זה העובר או יותר נכון הילד שלנו כבר יכול להתקיים מחוץ לרחם ואנו , ההורים זוכים להכיר אותו.

אז מי מאיתנו לא חלם שיום אחד הוא יהיה הורה ליורש העצר שלו או שלה, בסוף היום הריון הוא חלק  מיוחד , אינטימי וחשוב בתוכנית החשובה לכל אחד כדי להקים משפחה.

יחד עם זאת חשוב לזכור כי הריון הוא הליך רפואי ולא משוואה מתמטית מדויקת ולכן עלינו להיות ערים לכל הסכנות שעלולות להיווצר במהלך ההיריון עד לרגע המיוחל בו נשמע את קול התרועה של הילד שחיכינו לו כל כך.

הריון מכיל  בחובו המון בדיקות, טיפולים , ייעוציים , צילומים , הסברים , לימודים , הרצאות, רופאים, מיילד , קורס נשימות וקורס הכנה ללידה , קורס אחרי לידה וקורס הנקה. אין סוף לכמות הפעולות שההיריון מביא עימו.

הריון עולה כסף ולא מעט.

בעולם בו כל דבר טבעי ככל שיהיה עלול לגבות מחיר ואין מחיר לאושר, עדיין אנחנו כהורים לעתיד צריכים לדעת להיות מוכנים לכל עלות באשר היא על מנת לאפשר לילדים שלנו את הטוב ביותר. אם היינו יודעים שיש איזו מחלה , פגם גנטי או ניתוח שניתן לבצע בתוך הרחם וזה ימנע מהילד שלנו כאב של אף דקה אחת , היינו מקריבים את חיינו עבור זה.

לפעמים התשובה פשוטה יותר, תכנון נכון לפני , רכישה של ביטוח בריאות שמכיל חבילת היריון רחבה יכול לקנות לנו שקט נפשי לתקופה לא רגועה ומרגשת כאחד.

המידע הזה נועד לכל מי שכבר הורה, מתכנן להביא ילדים נוספים ולהרחיב את המשפחה ומי שממש ברגעים אלו מצא את אהבת חייו ויודע שבעוד כמה שנים בודדות יעמוד מול הרגע המכונן בו הוא מחליט לעבור לשלב הבא בחייו ולנסות ליצור חיים חדשים בכדור הארץ .

חשוב להכין את עצמנו להליך , בחלק הנפשי תשתדלו להקיף את עצמכם במשפחה , חברים ומכרים שעברו את התהליך ומכירים את השלבים ,תמיכה נפשית היא תמיד חלק עיקרי בכל חוויה ושותפים לחוויה לרב יהפכו אותה למוצלחת יותר.

בצד הכלכלי של ההיריון , ארצות הברית היא לא מדינה פשוטה לחוות היריון. ביטוחי הבריאות הציבורית של ארצות הברית מקנים מעט מאוד הטבות ולכן עליכם להכין את עצמכם לטובת הוצאות .

העלות של הריון , כמובן שהוא משתנה בין מדינה למדינה , עומד בין 30,000 אלף $ עד 50,000 אלף $ , במרבית המקרים זוגות ללא ביטוח רפואי צריכים להיות ערוכים להוצאות סביב העלות לעיל . קיימות כשתי אופציות עיקריות לתשלום : 1) להגיע להסדר תשלומים  עם בית החולים עד תשלום החוב. 2) סגירת " קאש דיל " עם בתי החולים או הרופאים השונים , בהנחה של לידה רגילה ללא סיבוכים . במידה ויהיו סיבוכים , לאחר החזרה לקו הבריאות תיאלצו להתמודד עם ההשלכות הכלכליות של הטיפולים.

אז מה ניתן לעשות ?

אופציה ראשונה – ביטוח בריאות דרך המעסיק , בדקו האם מקום העבודה שלכם מקנה לכם הטבה של ביטוח בריאות. אם קיימת עבורכם אופציה לרכישת ביטוח בריאות בהוזלה על ידי מעסיק או הטבה – קחו אותה בשתי ידיים .

אם המעסיק לא מקנה לי הטבה של ביטוח בריאות או שאתם בכלל עצמאיים ?

רכשו ביטוח בריאות , הגנות על עצמנו או התא המשפחתי שלנו חייבות להיות בעדיפות גבוהה.

גם פה יש דרגות של ביטוח , לכן עלינו לבחון כמה יהיה נכון ואפשרי לשלם על ביטוח בריאות מבלי לפגוע ברמת החיים באופן דרמטי . קיימים שני ביטוחי בריאות עבור היריון מומלצים.

ביטוח הבריאות Medicade  נמצאת בעלות נמוכה יחסית ויכולה להקל באופן מהותי על עלות הליך ההיריון לכל שלביו. שימו לב כי בהנחה שאושרה לכם זכאות לביטוח הבריאות ללא החרגות אתם צפויים למצוא את עצמכם משלמים כ1% בלבד עבור כל ההיריון בניגוד לעלות שאתם צפויים לשלם ללא ביטוח Medicade.

תוכנית ביטוח בריאות רחבה יותר בשם Market place יכולה להיות אופציה מעולה עבורכם , משפחות צעירות או משפחות לעתיד.

הפרמיה עבור הביטוחים משתנה , והיא כמובן לאחר בנייה של תיק ביטוח אשר יותאם אל הצרכים שלכם , לאחר בירור צרכים מדויק .

ביטוחים נועדו להגן עליכם , ולכן ביטוח בריאות שמכיל את העולם המופלא והנס שנקרא היריון חייב להימצא בידיים שלכם.

את החיסכון תוכלו לשים בקרן נאמנות עבור הנסיך או הנסיכה שתזכו לקבל .