מעבר למדינה זרה הוא לא קל , מאחר שכל אזרח שמגיע ממדינה שונה רגיל לכללים המוכרים, חשוב להכיר את הכללים החדשים אל המדינה החדשה בה בחרת לנהל את מרכז החיים שלך.

אז אם עברת לארצות הברית, זאת אומרת שבחרת באיכות חיים יוצאת מן הכלל ושקט נפש. ארץ ההזדמנויות ללא גבולות , יחד עם זאת מערכת הבריאות והרפואה של ארצות הברית שונה ועלולה להיות יקרה למי שאינו מבוטח בביטוח בריאות.

מאחר שהבריאות הציבורית של ארצות הברית אינה רחבה כמו שאזרחי מדינת ישראל רגילים לקבל מהמערכת הציבורית בישראל אחד מהיתרונות הגדולים ביותר בארצות הברית הוא מערכת הרפואה.

מדובר ברופאים ומומחים הטובים בתעשייה, בתי חולים ברמה הגבוהה ביותר ושימוש בטכנולוגיה החדשנית ביותר, אין ספק שאזרחי ארצות הברית יכולים לקבל את השירות הרפואי ברמה המתקדמת והגבוהה ביותר , אך כל הטוב הזה כרוך בעלויות לא נמוכות.

אז אתם מרגישים בטוחים , בצדק! מבחינת קשת ההליכים, ניסיון ,קדמה, ידע וניסיון אתם בהחלט נמצאים תחת אחת המערכות המתקדמות בעולם עם כל היתרונות הנהדרים הללו, עלות הביטוח הרפואי ורמת החשיפה הפיננסית בהרבה מאוד מקרים כבדה.

רוב התוכניות המסורתיות תצטרכו לשלם השתתפות עצמית גבוהה לפני שהביטוח יתחיל לשלם

אז למה לקנות ביטוח בריאות?

מדובר בבריאות – עם בריאות לא משחקים, אין הרבה דברים בחיים שלא ניתן להחזיר את הגלגל לאחור אבל בריאות וזמן אלו שני דברים שלא נוכל לשנות את העבר ולכן חשוב לנצל כל רגע במלואו ולדאוג לבריאות שלנו בשוטף וחלילה לכל צרה רפואית שעלולה להיתקל בדרכנו.

הסיבה מספר 1 באמריקה לפשיטת רגל היא חשבונות רפואיים! תחושת הבלבול והכעס לגבי העלויות הכבדות ששל הביטוח ייעלמו ברגע שתפנימו את ההשלכות של להסתובב ללא ביטוח.

אם יצא לכם לחכות חצי שנה לתור מומחה בארץ, התסכול הזה יחסך לכם באמריקה, התעשייה נשלטת ברמה פרטית וסביר להניח שתוכלו להשתמש בשירותי הרפואה מיידית ללא זמני המתנה מטורפים.

חלק מרילוקשיין באמריקה יכלול תהליכי הגירה (כל מקרה לגופו) ביטוח בריאות כיום הוא קריטי להצלחה שלכם בתהליכים אלו.

איך אפשר להיות מכוסה כמו ביטוח בריאות ישראלי?

חשוב להבין כי ביטוחי הבריאות בארצות הברית שונים מביטוחי הבריאות במדינת ישראל , אך ניתן לנסות ולבצע הקבלה כדי לרכוש את הביטוח המתאים ביותר עבורכם כיום קיימים ביטוחים מקבילים לביטוחי הבריאות הפרטיים של חברות הביטוח בישראל מומלץ לרכוש ביטוח מסורתי דרך המעסיק\ מרקט פלייס (אובמה קר)

על מנת לגשר על מגבלות המרקט פלייס, ניתן לרכוש ביטוחים פרטיים נוספים , כיסויים רחבים יותר שיוכלו

לעזור להתמודד עם השתתפות עצמית או צרכים שלא יהיו מכוסים בתוכנית הבריאות המסורתית שרכשתם

כיסויים עיקריים שניתן להוסיף הינם:

Dental, Vision, Accident, Critical Illness, Disability Income