ביטוח בית שבבעלותכם

הבית שלכם הוא הוא לרוב הנכס היקר ביותר שלכם, ביטוח ראוי יגן עליו מפני סיכונים פוטנציאלים שעלולים לגרום לכם לצרות פיננסיות, תבנוסף יכסה על סיכונים לאנשים אחרים בשטח הנכס.

תתחדשו על הבית! ביטוח נכון ישמור עליו לאורך זמן ...

עבדתם קשה ובמרץ במשך שנים, הגעתם לרגע המרגש בו בחרתם לרכוש בית, כמוך, כל בעלי הבתים מבינים את ההשקעה שביצעו וכמה יקר הנכס הזה בחייהם.
אך לצערנו לא כל בעלי הבתים מבינים היטב כיצד ביטוח הבית שלהם עובד ומורכב.

הבית הוא הנכס היקר ביותר של רובנו, והוא חשוף לסיכונים שיכולים לגרום להרבה צרות פיננסיות
'הבית שלכם חשוף לסיכונים של נזקי טבע כמו הוריקין , טורנדו , שיטפונות , רוח סערה קשה וכו
כמו כן הוא חשוף לסכנות שתלויות ביד אדם כמו שריפה, התפוצצות, חפצים נופלים, הצפות וסיכונים נוספים כמו לוח חשמל שהתפוצץ וכל מקרה שאינו נמצא בשגרה אך עלול לגרום לנזק רב לבית.

בנוסף קיימים סיכונים רבים מסוג של גניבות , פריצות , ונדליזם שעבריינים משיגי גבול עלולים להגיע לפתח דלת ביתנו ולגרום לנזק על כל הסיכונים שאין לנו שליטה עליהם.

נזק האחריות

אוכלוסיות שונות נוהגות לחיות בקהילות , הישראלים אינם שונים ולכן קיימות קהילות גדולות ורחובות של
ישראליים ברחבי ארצות הברית , נהוג לראות מאפיין עקרי בקרב הקהילה הישראלית והיא תרבות האירוח.

מאחר שאין סוד שארצות הברית מאפשרת פריבילגיות כמו בריכה, טרמפולינה , ג'קוזי ועוד חוויות , חשוב לזכור כי בכל אחד מהמותרות האלו קיים גם מרכיב אחריות וסיכון ולכן עלינו לבטח גם את עצמנו וגם את האורחים והסובבים שלנו, בעת מקרה אסון שעלול להתקיים באחד מהמוצרים שרכשנו לטובת תרבות פנאי.

על ידי הבנה איך ביטוחי הבתים עובדים והקשבה לצרכים שלכם, אנו נעמול בכדי להשיג את הביטוח המתאים לכם במסגרת התקציב שלכם.

חשוב לזכור כי אין צורך לרכוש ביטוח בכיסוי שאינו עומד בקנה אחד עם התכולה ושווי הנכסים בפועל מאחר שבעת מקרה יהיה להוכיח כי אכן חפצים אלו היו בבית או אכן נזק נגרם בהתאם
לדיווח הראשוני שניתן בעת רכישת הביטוח.


רוכשים ביטוח על מנת להגן על הנכסים שלנו , הבית שלנו והשקט הנפשי שלנו

עוד בנושא ביטוח לבית
ייעוץ ביטוח ללא עלות

במידה ואתם כאן סימן שאתם לא בטוחים שכיסוי הביטוח שלכם מכסה אתכם, אל תהססו והתייעצו איתנו, זה יקח לכם בדיוק 2 דקות.

אני מסכים לתנאי השימוש באתר ומדיניות הפרטיות
רפאל פנחס
מנכ"ל

התהליך של הקמת הסוכנות הגיע לאחר עבודה של שנים בשביל חברות ביטוח, חברות הביטוח אמנם מילאו את חלקם באופן טוב, אבל לא הייתה לי היכולת לדאוג ללקוח אלא רק למכור לו.
בהתחשב בעובדה שהרבה מלקוחותיי הם ישראלים היה חשוב לי לוודא שלקוחותיי מקבלים את השירות הטוב ביותר מרגע הטלפון הראשוני דרך הרגע שהם צריכים להשתמש בביטוח ולעוד המון שנים שאוכל לשמש להם בתור חבר מהתעשייה. היום אני גאה לנהל את הסוכנות שלי בדגש גדול על שירות נרחב ודאגה אישית לכל לקוח.